Friday, September 6, 2013

Anoche cuando dormía

Χθες το βράδυ όταν κοιμόμουν
ονειρεύτηκα –ευλογημένη μου ψευδαίσθηση!-
ότι μια πηγή ανάβλυζε
μέσα στην καρδιά μου.
Είπα: Γιατί κρυμμένη μου πηγή,
νερό μου, έρχεσαι ως εμένα
σαν πηγή μιας νέας ζωής
απ’ την οποία ποτέ δεν ήπια;

Χθες το βράδυ όταν κοιμόμουν
ονειρεύτηκα –ευλογημένη μου ψευδαίσθηση!-
ότι είχα ένα μελίσσι
μέσα στην καρδιά μου.
Και οι χρυσαφένιες μέλισσες
έφτιαχναν μέσα της,
μαζί με τις θλιμμένες γριές,
άσπρο κερί και γλυκό μέλι.

Χθες το βράδυ όταν κοιμόμουν
ονειρεύτηκα –ευλογημένη μου ψευδαίσθηση!-
ότι ένας φλογερός ήλιος έλαμπε
μέσα στην καρδιά μου.
Ήταν φλογερός γιατί έβγαζε
κόκκινη ζέστη οικογενειακής θαλπωρής,
και ήταν ήλιος γιατί φώτιζε τόσο
και γιατί μ ‘έκανε να κλαίω.

Χθες το βράδυ όταν κοιμόμουν
ονειρεύτηκα –ευλογημένη μου 
ψευδαίσθηση!-
ότι ήταν ο Θεός αυτός που είχα
μέσα στην καρδιά μου.



μτφ: ξι.

No comments: