Wednesday, November 16, 2011

Η πρόσκληση

Δεν έχω διαβάσει πολλά από τον χώρο του (λογοτεχνικού) φανταστικού ίσως γιατί νιώθω ότι δεν με εμπνέει πολύ, ούτε και με αντιπροσωπεύει τόσο, αυτό το είδος λογοτεχνίας. Διάβασα πολύ ευχάριστα, όμως, και με μια γερή δόση αγωνίας, αυτή τη μικρή συλλογή διηγημάτων, που ανήκει σε αυτή την κατηγορία (εντελώς τυχαία βρέθηκε στα χέρια μου & ακριβώς επειδή βρέθηκε τυχαία θέλησα να το διαβάσω οπωσδήποτε) και ήταν ένα ανάγνωσμα που με ευχαρίστησε &με εξέπληξε ευχάριστα. Ιδού δυο μικρά αποσπάσματα από το βιβλίο Η πρόσκληση, Εφτά παράξενα διηγήματα.
Ο φόβος
Το ομώνυμο, Η πρόσκληση


ξι.

http://hdermi.blogspot.com/2009/09/blog-post_22.html

2 comments:

Άστρια said...

Αυτά τα τυχαία..!:)

Κάποιο διάστημα είχα αποκλείσει το μυθιστόρημα από το διάβασμά μου επιλέγοντας Ιστορία, θέματα τέχνης, ποίηση. Και τυχαία ένα καλοκαίρι στο εξοχικό, μη έχοντας κάτι να διαβάσω, ένας βιβλιοφάγος γείτονάς μας, μου έδωσε ένα βιβλίο του Ναγκίμπ Μαχφούζ, "Η αρχή και το τέλος". Από τα βιβλία που ξενύχτησα για να διαβάσω κι από τότε, έχω πάρει όλα τα βιβλία του που έχουν κυκλοφορήσει εδώ.

Πάντως τοο βιβλίο της ανάρτησής σου, (που για μένα αναφέρθηκε τυχαία:) μπήκε στον κατάλογο των βιβλίων προς διάβασμα.

Καλό βράδυ ξενιαδάκι

ξι said...

Αυτά τα τυχαία καμιά φορά αποδεικνύονται ...μοιραία! ;-))

Καλημέρα Αστριάκι,
ξι.